Як здійснюється доставка по Україні?
Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" і "Укр Пошта" та "Justin"
Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?
У відділенні кур'єрської служби «Нова Пошта» замовлення буде перебувати протягом 7 днів.
По закінченню цього строку товар повертається відправнику.
Чи можливо купити товар в розстрочку?
У нашому магазині є можливість придбати товари в розстрочку.
Є можливість відмовитися від частини замовлення в пункті видачі?
Можливості відмовитися від частини замовлення немає. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення повністю і оформити нову заявку.
Вимагається додаткова оплата за переказ коштів при накладений платіж у відділенні Нової Пошти?
Додаткова оплата за пересилку коштів при накладений платіж з вашого боку.
Може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?
Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки та оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.
Що робити, якщо оплачений товар не доставлений?
Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності Вашого товару в офісі перевізника, ми протягом 2 — 3 днів надішлемо Вам новий товар.
Як скасувати замовлення?
Ви можете відмінити замовлення по телефону 097 488 5226
На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?
Ви можете залишити свою адресу електронної пошти і ми надішлемо Вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.
Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від одержання товару і його оплати, а також. У випадку, якщо дана ситуація буде мати місце – просимо Вас повідомте нам про подію за тел. 0974885226