Продавець Avoos'ka - магазин для Вашого дому та комфорту,) розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2986 відгуків
Авоська - магазин для Вашого дому та комфорту,)
+380 (97) 488-52-26
Кошик

Поширені питання

  • Як здійснюється доставка по Україні?

    Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" і "Укр Пошта" та "Justin"
  • Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

    У відділенні кур'єрської служби «Нова Пошта» замовлення буде перебувати протягом 7 днів.
    По закінченню цього строку товар повертається відправнику.
  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    У нашому магазині є можливість придбати товари в розстрочку.
  • Є можливість відмовитися від частини замовлення в пункті видачі?

    Можливості відмовитися від частини замовлення немає. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення повністю і оформити нову заявку.
  • Вимагається додаткова оплата за переказ коштів при накладений платіж у відділенні Нової Пошти?

    Додаткова оплата за пересилку коштів при накладений платіж з вашого боку.
  • Може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

    Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки та оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.
  • Що робити, якщо оплачений товар не доставлений?

    Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності Вашого товару в офісі перевізника, ми протягом 2 — 3 днів надішлемо Вам новий товар.
  • Як скасувати замовлення?

    Ви можете відмінити замовлення по телефону 097 488 5226
  • На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

    Ви можете залишити свою адресу електронної пошти і ми надішлемо Вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.
  • Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

    У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від одержання товару і його оплати, а також. У випадку, якщо дана ситуація буде мати місце – просимо Вас повідомте нам про подію за тел. 0974885226

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner